КПК

Показати повну версію : Рослинам погано ! поможіть...

leonokia
09.06.2011, 16:58
Добрий день ! Я новачок в цьому ділі, тому надіюсь на вашу допомогу. Проблема заключається в наступному, після покупки рослин і їх посадки, через декілька годин, або на наступний день, вони темніють, скручуються, не важно виглядають, і я не знаю в чому проблема, вода в нормі.

фото

pyellow
09.06.2011, 17:49
Поможем как не без того, но только профиль надо б полностью заполнить*NONO*

Staff
09.06.2011, 17:53
можлива низька температура!!!

leonokia
09.06.2011, 18:00
можлива низька температура!!!

28 градусів

leonokia
09.06.2011, 18:02
Поможем как не без того, но только профиль надо б полностью заполнить*NONO*

а що іменно інтересує ?

а це може бути від осівтлення ? бо в мене кришка ПРИРОДА, і там одна лампа

в мене така кришка http://www.arowana-im.com.ua/product_info.php?cPath=45_164&products_id=5201

АНУБІАС
09.06.2011, 19:20
А яка у вас там лампочка на скільки ватт, хоча на 120 літрів явно одної лампи замало .
Від світла вони б так швидко не загинались, недільку ще постояли б, а так як ви пишете, можливе не правельне транспортування, або якість води.

leonokia
09.06.2011, 19:46
А яка у вас там лампочка на скільки ватт, хоча на 120 літрів явно одної лампи замало .
Від світла вони б так швидко не загинались, недільку ще постояли б, а так як ви пишете, можливе не правельне транспортування, або якість води.

одна на 18 Вт., скільки ват потрібно для 120 л ?

pyellow
09.06.2011, 20:09
і я не знаю в чому проблема
Если Вы вчера установили аквариум(не заполнено), то там расти ничего не будет. Температура записано одна- указана другая, возможно жарко- варятся. Да и к стати какие растения загибаются? (не заполнено) А сами то что про них знаете?
p.s.Может просто взять и поГУУУУглить?

Leo N
09.06.2011, 20:16
Як мінімум, на 120 літрів потрібно 60 Вт, лише тоді можна говорити, що у Вас в акваріумі є якесь мінімальне освітлення.

leonokia
09.06.2011, 20:26