КПК

Показати повну версію : Хмельницкая Танганьика

barvinok 62
22.12.2011, 21:15
Всем здравствуйте!!!Сегодня впервые зашёл на Львовский форум и решил зарегистрироваться так как смотрю здесь хватает любителей Танганьики чего не могу сказать о своём городе.C большим интересом прочитал все темы в этом разделе и много нового для себя познал.Cам увлёкся Танганьикой не давно ; до этого держал Дискусов.Из форумчан заочно знаком с navy ; к нему неоднократно обращался за советом на других форумах.Так как я новичок в этом деле то и коллекция моя пока маленькая и рыбы ещё молодь до года все за исключением Юлидохромисов Марлиери.Вот представляю фотографии моих рыб (извиняюсь за качество):

barvinok 62
22.12.2011, 21:17
Продолжение моих фото:

Roman71
22.12.2011, 21:26
barvinok 62, вітаю Вас на Львівському форумі *DRINK*
Дійсно, фотографувати танганьїку досить важко - адже вона така рухлива *JOKINGLY*
Сам я також початківець, тому відразу впізнати рибу - не можу. Прошу свої фото коментувати. Цікавлять рибки з першого посту. То часом не ектодуси?

navy
23.12.2011, 10:08
barvinok 62, Нарешті шановний ви у нас на форумі*THUMBS UP*.Вітаю сподіваюсь тут буде комфортно й корисно спілкуватись.:) aulonocranus dewindti дивлюсь добре ростуть,щось не помітив починають вже забарвлення набирати.?

Рома на перших світлинах Енантіопуси(раніше відносили до ксен) а саме морфа Утінта. Дуже цікаві пісчаники.*ONE*.Потребують дуже відповідального ставлення до параметрів води.

Roman71
23.12.2011, 10:23
а саме морфа Утінта
та щось не подібна... якщо дивитись http://cichlidenareal.ru/wiki/index.php?vid=2953 , то в Утінти в верхньому плавнику переважає голубий (чи синій) колір, а жовтим є тільки крайня кромка

navy
23.12.2011, 10:39
Roman71, Так тут можно багато говорити,але багато залежить від того при ,якому осітленні робити фото.:) Продавець(Крест) каже що то воно.:)Тому будемо сподіватись ,що то вірне визначення.*DRINK*

Roman71
23.12.2011, 10:55