Показати повну версію : Захворіла золота рибка
AlexSandra
24.02.2009, 12:15
Усім привіт :), я новачок на форумі і в акваріумістиці. Запустила акваріум Juwel Rio 125 на 125 літрів 81x36x50 см. На дно дала крошку червону і білу промивши і проваривши її. Посадила Валеснерію і Криптокорину і залили воду з джерела(в Раковець їздила), через два дні заселила дві рибки Півника і Золоту рибку, але рослинки почали гинути: жовтіють, а золота рибка захворіла. :'( А вчора мені ще принесли 14 гуппі маленьких. Що робити з золотою рибкою *DONT_KNOW*, у неї і чорні цяточки і білі вже появились. :confused: Допоможіть
Не буду утверждать, но проблемы могли возникнуть из-за воды, т.к. в родниковых водах большое содержание сероводорода. Мне советовали заливать водопроводную отстояную воду.
AlexSandra
24.02.2009, 12:39
моя хвора рибка
Панночко,а чому Ви вирішили,що вона хвора,дивлячись фото чорні цятки це окрас риби.:eek:А на рахунок білих цяток то схоже на так звану "манку",лікується підняттям Т до 30,та додаванням ліків.Та ще почитайте про встановлення балансу а акві.*RTFM*
AlexSandra
26.02.2009, 09:00
рибка ...
AlexSandra
26.02.2009, 09:04
золота рибка закінчила своє життя :'(
чи потрібно щось робити з іншими рибками?
золота рибка закінчила своє життя :'(
чи потрібно щось робити з іншими рибками?
Все залежить від того яка почувають себе решта риби.:confused:,та чи робили Ви щось для лікування золотої:confused:.Як що риба нормально себе почуває,тобто приймає їжу,зовнішний вигляд не змінився,плаває нормально - то ніц робити не тре.
AlexSandra
26.02.2009, 11:09
Наразі всі рибки поводяться весело, виглядають гарно, постійно шукають їжу, чи я їх недокормлюю чи що? а може хтось до мене вгості прийде? запрошую! і покаже на практиці як все робити :)
Наразі всі рибки поводяться весело, виглядають гарно, постійно шукають їжу, чи я їх недокормлюю чи що? а може хтось до мене вгості прийде? запрошую! і покаже на практиці як все робити :)