КПК

Показати повну версію : Чудо телевізор на 125 л

AlexSandra
24.02.2009, 14:15
Усім привіт :), я новачок на форумі і в акваріумістиці. Запустила акваріум Juwel Rio 125 на 125 літрів 81x36x50 см. На дно дала крошку червону і білу промивши і проваривши її. Посадила Валеснерію і Криптокорину і залили воду з джерела(в Раковець їздила), через два дні заселила дві рибки Півника і Золоту рибку, а вчора мені ще принесли 14 гуппі маленьких.

RVV
24.02.2009, 14:18
Александра про хворобу вашої рибки э окрема тема, а тут просто показують фото і росказують про мешканців

АшДваО
24.02.2009, 15:30
То Ви всі 125 літрів переносили з Раковця?Мені Вас шкода,але мабуть даремно старались,краще використовувати звичайну водопровідну,джерельна вода може мати багато елементів які у великих концентраціях будуть шкідливими для рибок,(у Вас же нема хім.лабораторії вдома?)Хоча тішить,що є бажання зробити як найкраще,тому думаю все У Вас буде складатись чудово,чого і бажаю Вам.А для початку непогано*THUMBS UP* Фон не плануєте поставити?Удачі!

AlexSandra
24.02.2009, 15:38
Фон не плануєте поставити?Удачі!
дякую, фону не ставлю бо акваріум проглядається з двох сторін, можна сидіти по один чи по другий бік акваріума.

Напевно зроблю підміну води взявши звичайну воду, але чи брати воду з водопровідної мережі(можна дістати познайомству :))? чи можна взяти воду з колодязя(у нас вона дуже жорстка) чи після фільтру(в якій нічого не залишається):confused: лабораторії я немаю і визначити важко.

navy
24.02.2009, 16:07
Ми всі переважно користуємо водопроводну воду:)тобто з під крану:D.

AlexSandra
24.02.2009, 16:46
Ми всі переважно користуємо водопроводну воду:)тобто з під крану:D.
у мене з крану тече колодязьна вода, прийдеться привезти води з хлоркою з міста :D

navy
24.02.2009, 16:54
Не тре так ускладнювати собі життя:eek:Користуйте свою воду при підмінах,і буде Вам щастя:D

rsumytus
24.02.2009, 22:37